Stránka ke zhlédnutí záznamu minulých ročníků festivalu 

Tato stránka je dostupná pouze registrovaným uživatelům. Pro zobrazení jejího obsahu se prosím přihlaste, nebo si objednejte záznam zde.
 

Ještě nemáte účet?

Po uhrazení přístupu k záznamu si zde vytvoříte svůj účet.

Přihlášení

FAQ – Nejčastější dotazy s přihlášením a přehráváním záznamů

1Jsem na stránce se záznamy, ale pořád to po mně chce heslo k videu. Co dělám špatně?

Nejčastěji je problém v jednom z těchto bodů:

  1. Nejste přihlášen/a do členské sekce nebo na správné stránce: 

  2. Zadáváte špatné heslo – nebo jiné, než má dané video.

    • Každý blok / video má vlastní heslo, které jste dostali emailem

    • Heslo k videu je jiné, než heslo k vašemu účtu.

    • Pište jej přesně:

      • rozlišují se velká a malá písmena,

      • bez mezer na začátku a na konci,

      • zkontrolujte, jestli jste si nevzal/a heslo k jinému bloku.

  3. Stránka je "zamrzlá" nebo uložená stará verze.

    • Zkuste stránku obnovit (klávesa F5 nebo kolečko/šipka v prohlížeči).

    • Případně otevřít záznamy v novém anonymním okně.

2. Zadal/a jsem heslo k videu, ale stále se zobrazuje "Password required". Proč?

Zkontrolujte:

  • Jste přihlášen/a (viz bod 1 výše – e-mail vpravo nahoře).

Pokud to ani tak nebude fungovat, pošlete nám prosím screenshot celé obrazovky (viz poslední bod FAQ).

3. Jak poznám, že jsem opravdu přihlášen/a do členské sekce?

U registrace je důležité:

  1. Registrace není automatická.

    • Vaši registraci schvalujeme ručně, takže potvrzení nepřijde obratem.

    • Standardně ji schvalujeme do 8 hodin.

    • Když se zaregistrujete v noci, může to trvat déle – ano, i my spíme.

  2. Bez potvrzení registrace e-mailem se nepřihlásíte.

    • Zkontrolujte si schránku i spam / "Hromadné" / "Promo akce".

    • Jakmile e-mail přijde, postupujte podle pokynů v něm.

4. Registrace mi "drhne". Zaregistroval/a jsem se, ale přihlášení nefunguje.

U registrace je důležité:

  1. Registrace není automatická.

    • Vaši registraci schvalujeme ručně, takže potvrzení nepřijde obratem.

    • Standardně ji schvalujeme do 8 hodin.

    • Když se zaregistrujete v noci, může to trvat déle – ano, i my spíme.

  2. Bez potvrzení registrace e-mailem se nepřihlásíte.

    • Zkontrolujte si schránku i spam / "Hromadné" / "Promo akce".

    • Jakmile e-mail přijde, postupujte podle pokynů v něm.

5. Může být problém v tom, že používám jiný prohlížeč? Funguje to jen z jednoho počítače?

  • Ne, není omezení na jeden počítač. Můžete se přihlásit z více zařízení (notebook, mobil, tablet, práce, doma…).

  • Každý prohlížeč  by to měl zvládnout, ale občas si něco "přidrží" v paměti.

Co můžete zkusit:

  1. Otevřít stránky v jiném prohlížeči (Chrome, Safari, Firefox, Edge).

  2. Otevřít stránku v anonymním / soukromém okně.

  3. Znovu se odhlásit a přihlásit:

    • kliknout vpravo nahoře na "Odhlásit se",

    • přejít na 👉 https://www.ksmrtidobryfestival.cz/user-login/

    • znovu zadat e-mail + heslo.

5. Zapomněl/a jsem heslo k účtu. Co s tím?

Na přihlašovací stránce:
👉 https://www.ksmrtidobryfestival.cz/user-login/

  • najděte možnost "Zapomenuté heslo"

  • zadejte svůj e-mail,

  • přijde vám mail s odkazem pro nastavení nového hesla.

Pozor – tohle heslo je k vašemu účtu, ne k jednotlivým videím.

7. Jsem si jistý/jistá, že dělám všechno správně, a stejně to nejde. Co vám mám poslat?

nejvíc pomůže:

  1. Screenshot celé obrazovky, kde je vidět:

    • horní část stránky (jestli jste přihlášen/a – e-mail / "Odhlásit se"),

    • stránka se záznamem,

    • okno s videem a textem o heslu.

  2. Informace k vaší objednávce, ideálně alespoň jednu z těchto možností:

    • číslo faktury,

    • nebo e-mail s objednávkou záznamu / vstupenky,

    • případně název organizace, která vám vstupenku na festival platila
      (u účastníků je záznam v ceně vstupenky).

  3. Krátký popis:

    • jaký používáte prohlížeč (Chrome, Safari, Firefox, Arc…),

    • na jakém zařízení jste (notebook, mobil, tablet),

    • co přesně se děje:

      • "zadám heslo, kliknu Submit a nic",

      • "záznamy se sekají"

Podle toho už většinou poznáme, kde v procesu je zádrhel, a můžeme vám konkrétně poradit.