Stránka ke zhlédnutí záznamu minulých ročníků festivalu
Tato stránka je dostupná pouze registrovaným uživatelům. Pro zobrazení jejího obsahu se prosím přihlaste, nebo si objednejte záznam zde.
FAQ – Nejčastější dotazy s přihlášením a přehráváním záznamů
1. Jsem na stránce se záznamy, ale pořád to po mně chce heslo k videu. Co dělám špatně?
Nejčastěji je problém v jednom z těchto bodů:
Nejste přihlášen/a do členské sekce nebo na správné stránce:
- Podívejte se vpravo nahoře na menu webu.
- Pokud tam vidíte svůj e-mail a tlačítko "Odhlásit se", jste přihlášen/a.
- Pokud tam nic takového není, je potřeba se nejdříve přihlásit:
- 👉 https://www.ksmrtidobryfestival.cz/user-login/
- Zkontrolujte, že jste na stránce Video přednášek 2025 - 2021
Zadáváte špatné heslo – nebo jiné, než má dané video.
Každý blok / video má vlastní heslo, které jste dostali emailem
Heslo k videu je jiné, než heslo k vašemu účtu.
Pište jej přesně:
rozlišují se velká a malá písmena,
bez mezer na začátku a na konci,
zkontrolujte, jestli jste si nevzal/a heslo k jinému bloku.
Stránka je "zamrzlá" nebo uložená stará verze.
Zkuste stránku obnovit (klávesa F5 nebo kolečko/šipka v prohlížeči).
Případně otevřít záznamy v novém anonymním okně.
2. Zadal/a jsem heslo k videu, ale stále se zobrazuje "Password required". Proč?
Zkontrolujte:
- Jste přihlášen/a (viz bod 1 výše – e-mail vpravo nahoře).
- Zadáváte heslo, které je napsané u konkrétního videa/bloku
- jste na stránce https://www.ksmrtidobryfestival.cz/video-prednasek-2025-2021/
- Heslo vkládáte do šedého políčka pod videem s textem "Enter password" – ne jinam.
- Po zadání hesla vždy klikněte na "Submit" a chvilku vyčkejte.
Pokud to ani tak nebude fungovat, pošlete nám prosím screenshot celé obrazovky (viz poslední bod FAQ).
3. Jak poznám, že jsem opravdu přihlášen/a do členské sekce?
U registrace je důležité:
Registrace není automatická.
Vaši registraci schvalujeme ručně, takže potvrzení nepřijde obratem.
Standardně ji schvalujeme do 8 hodin.
Když se zaregistrujete v noci, může to trvat déle – ano, i my spíme.
Bez potvrzení registrace e-mailem se nepřihlásíte.
Zkontrolujte si schránku i spam / "Hromadné" / "Promo akce".
Jakmile e-mail přijde, postupujte podle pokynů v něm.
4. Registrace mi "drhne". Zaregistroval/a jsem se, ale přihlášení nefunguje.
U registrace je důležité:
Registrace není automatická.
Vaši registraci schvalujeme ručně, takže potvrzení nepřijde obratem.
Standardně ji schvalujeme do 8 hodin.
Když se zaregistrujete v noci, může to trvat déle – ano, i my spíme.
Bez potvrzení registrace e-mailem se nepřihlásíte.
Zkontrolujte si schránku i spam / "Hromadné" / "Promo akce".
Jakmile e-mail přijde, postupujte podle pokynů v něm.
5. Může být problém v tom, že používám jiný prohlížeč? Funguje to jen z jednoho počítače?
Ne, není omezení na jeden počítač. Můžete se přihlásit z více zařízení (notebook, mobil, tablet, práce, doma…).
Každý prohlížeč by to měl zvládnout, ale občas si něco "přidrží" v paměti.
Co můžete zkusit:
Otevřít stránky v jiném prohlížeči (Chrome, Safari, Firefox, Edge).
Otevřít stránku v anonymním / soukromém okně.
Znovu se odhlásit a přihlásit:
kliknout vpravo nahoře na "Odhlásit se",
přejít na 👉 https://www.ksmrtidobryfestival.cz/user-login/
znovu zadat e-mail + heslo.
5. Zapomněl/a jsem heslo k účtu. Co s tím?
Na přihlašovací stránce:
👉 https://www.ksmrtidobryfestival.cz/user-login/
najděte možnost "Zapomenuté heslo"
zadejte svůj e-mail,
přijde vám mail s odkazem pro nastavení nového hesla.
Pozor – tohle heslo je k vašemu účtu, ne k jednotlivým videím.
7. Jsem si jistý/jistá, že dělám všechno správně, a stejně to nejde. Co vám mám poslat?
nejvíc pomůže:
Screenshot celé obrazovky, kde je vidět:
horní část stránky (jestli jste přihlášen/a – e-mail / "Odhlásit se"),
stránka se záznamem,
okno s videem a textem o heslu.
Informace k vaší objednávce, ideálně alespoň jednu z těchto možností:
číslo faktury,
nebo e-mail s objednávkou záznamu / vstupenky,
případně název organizace, která vám vstupenku na festival platila
(u účastníků je záznam v ceně vstupenky).
Krátký popis:
jaký používáte prohlížeč (Chrome, Safari, Firefox, Arc…),
na jakém zařízení jste (notebook, mobil, tablet),
co přesně se děje:
"zadám heslo, kliknu Submit a nic",
"záznamy se sekají"
Podle toho už většinou poznáme, kde v procesu je zádrhel, a můžeme vám konkrétně poradit.